Thursday, May 04, 2006

Eén flap bijna af:)

Vandaag heb ik weer gewerkt aan het werkje van mijn moeder. Ik ben opzich wel opgeschoten, al ben ik 3 uur blijven haken bij de omlijning van het lucifersdoosje....Ik had een foutje gemaakt en wou dat uithalen, mjah..makkelijker gezegd dan gedaan bleek..

Wel is nu dat plaatje helemaal af en ik heb ook het plaatje met de jurk helemaal afgekregen!









Vervolgens ben ik verder gegaan met het bed dat daarboven staat en daar heb ik dit van gedaan:








Totaalplaatje van deze flap:

Opzich ben ik dus wel opgeschoten. Morgen ook maar even hard doorwerken en de stof kopen die erachter komt. Maar ik heb morgenochtend eerst rijles...

Nog een weetje over dit werkje:
Toen ik begon kon ik geen franse knoopjes maken, en ondertussen heb ik er al 50 gemaakt...waaronder 34 vandaag:p. Dus heb meteen een mooie oefening.




Dit is het voor vandaag. Ik denk niet dat ik het morgen afredt want moet nog 5 plaatjes + een huisje in het midden van de strik dat ik vergeten was!
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte:)

1 comment:

Anonymous said...

Haai, Gaat best lekker zeg!
Mss een idee om je moeder te hypnotiseren en zeggen dat haar verjaardag 26 mei is :P Kan je wel ff van het mooie weer genieten en verder borduren :)
Btw, heb je de postbode al omgelegd omdat ie geen pakketjes meer brengt?

xxx