Monday, May 04, 2009

Lakentje en een nieuwe hobby / bedsheet and a new hobby

Hoi!

Het is weer veel te lang geleden sinds mijn laatste update... Heb het de laatste tijd erg druk gehad met school en met een nieuwe hobby: kleding maken! Maar ik heb toch wat om te laten zien: een geborduurde strook voor op een lakentje van mijn dochtertje, en een andere strook in de maak.
I haven't updated in a while because I've been busy with school and a new hobby: sewing clothes! But I have something to show you: I've made a cross stitched band for on a bedsheet for my daugther, and another one is a work in progress.


Van de kleding die ik gemaakt heb moet ik nog goede foto's maken, maar ik heb hier wel alvast een foto van een rokje voor mijn dochtertje. I still have to make photo's of the clothes I've made, but I already have a photo from a skirt I made for my daugther.

3 comments:

Sjoukje said...

Ah leuk, een genaamd lakentje en ook de kikkers in de maak! Het is wel leuk, he, en je hebt snel wat te zien.
Dapper hoor, aan het kleding maken. Ik heb ooit een poging gedaan, maar ik heb redelijk snel besloten dat ik hier dus niet goed in was en me toen weer op het borduren en haken gestort. Teveel hobby's zijn ook onhandig.
Veel succes en plezier met studie en Selina!

Wendy said...

Dat is heel leuk die strook die je gemaakt hebt.

Leuk dat je ook kleding maakt, ikzelf heb het ook nog nooit gedaan, maar ik denk dat het wel leuk moet zijn als je het kunt.

Yoyo said...

Popping in to WELCOME you to the Totally Useless SAL. Don't forget when you snip threads while sewing those cute clothes for your little girl to put them in the Totally Useless Container, they count too! Would you mind either popping by my blog or sending me an e-mail with a general geographic location for you, please. I like to keep that info for our Totally Useless Member list.